Be yourself and shock the world || deel 3||

Verandering staat letterlijk op ons voorhoofd geschreven. Situaties veranderen, betekenissen veranderen en – natuurlijk niet te vergeten- mensen veranderen. I’m down voor de meeste veranderingen. Toch hoop ik dat één iemand nooit veranderd en dat ben jij!

Ik heb van 2020 geleerd dat het niet uitmaakt waar je bent of met wie je bent, as long as you got yourself. Dit is iets wat ik met jullie MOET delen!

Mensen zullen niet altijd de juiste bedoelingen met je hebben. Niet iedereen wil het beste voor je. Situaties zullen je niet altijd even gunstig uitkomen. Er zullen momenten komen waarop je je echt afvraagt hoe het mogelijk is dat je daar terecht bent gekomen. And you know what? it’s all part of life! Elke persoon en elke situatie ontravelen een nieuwe deur voor de zoektocht naar jezelf.

The quote

Het klinkt misschien gek, maar juist door al deze chaos heb ik mezelf beter leren kennen. Het is een kant van jezelf die je anders nooit gezien zou hebben. Ik heb dan misschien de wereld nog niet kunnen laten zien wie ik ben, maar ik heb het mezelf wel al kunnen showen en dat is een mooi begin. Dit is iets wat ik je echt mee wil geven!

Het maakt niet uit dat anderen nog niet van je prestaties afweten. Het gaat erom dat jij trots kan zijn op jezelf zonder de “toestemming” van een ander. Wil je echt jezelf leren kennen? Dan is dat echt de manier!

Deze woorden zijn speciaal voor jou!

Er wordt altijd gesproken over dat het moeilijk is om jezelf te blijven wanneer dingen om je heen veranderen. Probeer jezelf maar eens te blijven wanneer je 27/7 alleen in je kamer zit zonder menselijk contact. Snappen, dm’en, appen of bellen voelt gewoon niet hetzelfde als afspreken met iemand.

listen beautiful person

Je bent uniek. De waarde die jij met je meedraagt is onbeschrijvelijk groot. Why? Jij bent zo ontzettend prachtig. Jij gaat zoveel bereiken in je leven. Je bent zo speciaal. Het is inderdaad waar dat je nooit zult weten of je een bepaalde skill helemaal onder controle gaat krijgen of dat je met de volle 100% zeker kan zeggen dat je al je beloftes kan nakomen. I Know I know, maar ik moet het je toch vragen.

Kan je me me beloven dat je altijd jezelf zal blijven, ongeacht wat anderen over je te vertellen hebben. Dat je vanaf nu meer in jezelf geloven dan dat je ooit eerder hebt gedaan. Dat je oprecht in jezelf gaat geloven en met je hele hart van jezelf gaat houden?

* Maak deze belofte samen met mij. Niet omdat ik het vraag, maar omdat je het jezelf verplicht bent! Ik weet niet wat je gewend bent, maar ik kan je één ding vertellen: er staat je zoveel meer te wachten dan wat je tot nu toe hebt mogen meemaken*

Dit was alweer de laatste blog van de eerste serie. 3 weken zijn echt voorbij gevlogen! Ik vond het in ieder geval heel leuk om te doen. Wat vond jij van de serie? En uit welke les heb jij het meeste kunnen halen? Laat het me weten!

Liefs, mely

2 gedachten over “Be yourself and shock the world || deel 3||

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag